من کسی رو گاز نگرفتم !

من کسی رو گاز نگرفتم !




 

 


من کسی رو گاز نگرفتم !


تاریخ : چهارشنبه ،
15 شهریور 1391

سرپرست تيم فوتسال صبا گفت: در شأنم نيست که بخواهم دست کسي را گاز بگيرم و برخي افراد با چنين کارهايي مي‌خواهند مرا خراب کنند.


ديدار تيم‌هاي فوتسال فرش‌آراي مشهد و صباي قم با حواشي زيادي روبرو بود تا جايي که در بخش‌هاي خبري صحنه‌هايي از اين بازي پخش شد و حراست سالن مشهد گفت که سرپرست صبا دست او را گاز گرفته است!

ناصر شريفي، سرپرست صبا در اين زمينه به فارس گفت: در شأنم نيست که دست به چنين کاري بزنم. کسي که اين کار را کرده با من هم چنين برخوردي داشته است. فيلم اين بازي موجود است. من به بازيکنان اعلام کردم به سمت داور و درگيري نروند، اما بخش خبري 20:30 هيچ‌ کدام از اين صحنه‌ها را نشان نداد.

وي ادامه داد: کسي که دست به اين کار زد از قصد اين کار را کرده که مرا زير سوال ببرد. چه علتي دارد من اين کار را انجام بدهم؟ کسي که اين کار را کرده هم به من ظلم کرده هم به آن شخص مضروب. 20:30 بي عدالتي کرد و تمام صحنه‌ها را نشان نداد. اگر فيلمي آورديد که من در صحنه بودم براي هميشه خودم را توبيخ مي‌کنم.

سرپرست صبا خاطرنشان کرد: از کميته انضباطي ممنون هستم که بدون صحبت کردن با من راي صادر نکرد. من به کميته انضباطي خواهم رفت و در اين زمينه شکايت مي‌کنم. درباره محروميت محسن حسن‌زاده هم بايد بگويم که خدا را شاهد مي گيرم آن لگد به در را او نزد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل